Pages

Subscribe:

Isnin, 12 Disember 2011

Baru belajar buat blog ni...: )


Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam perkenalan semua..Nama saya Azman Bin Abdul Mutalib.Saya baru belajar nak buat blog.Saya bersekolah kat SMSLD...Ramai orang tak tahu terutama sekali orang Semenanjung di mana terletaknya sekolah ku yang indah ini..Baru habis PMR ni(doakan saya agar dapat 8A PMR)..Tahun depan dah masuk tingkatan 4..Saya buat blog nie sebab nak kongsi maklumat ngan korang semua pasal perkembangan Islam..Selain itu,saya buat blog ni pun bab nak berkarya dalam bidang penulisan..Oleh itu,saya harap anda semua boleh membantu saya...InsyaAllah..itu jak yg nak dikongsi pasal diri ni yang serba sederhana..harap boleh beri tunjuk ajar..sama-sama lah kita memartabatkan Islam di mata dunia..Allahuakbar..sekian..


creted by:
Azman...

4 ulasan:

halimah berkata...

wa'alaykum salam.
Satu usaha yang baik. Semoga Allah membimbing awak untuk membawa kebaikkan ke tengah masyarakat, amin.
Btw, saya suka gambar kucing ber2 tu. Cantik sangat subhanallah. :)

♫Meil.Mujie♫ berkata...

Waalaikumussalam .:)

nice try bro! I like it, aku sokong kau . teruskan usaha! chaiyok2~ bha-bha ...hope so that all of us will get straight A's then .. ^^

Unknown berkata...

Terima kasi kawan2 bab sapot saya..Jazakallahu khayran khatira..

Unknown berkata...

Ustazah..comel kan...ciptaan Allah tu..Subhanallah

Catat Ulasan